ناهموار

  • ۰
  • ۰

-

برو قبل این که رفتنشونو ببینی کور شو قبل این که غمشونو ببینی بمیر ... فقط بمیر این دنیا اصلا ارزش نداره حتی آرزوهاتم حتی بزرگترینشون بی ارزشه... پی نوشت: چی میفهمی بی صدا و بی نهایت یواشکی گریه کردن ینی چی ینی من چه اشتباهی کردم که لایق این همه غصه باشم... پی نوشت ۲: دفعه قبلی که اینقدر عمیق ناراحت شدم و مجبور شدم یواشکی گریه کنم رو قشنگ یادمه. دوم دبیرستان بودم و چقدر تصور اشتباهی داشتم از این که قراره چی بشه و دارم چی رو به ناحق از دست میدم در حالی که خب واقعنم بد قرار بود بشه(ولی خب اولش بد نشد بعدش شد) ولی خب اخرش اونحوری نشد. انا خب ایندفه اصلا مثل اون دفه نیست. اصلا. حیاط خونمون-نکن اینکارو لازم نیست عدم دیفراست کردن کتلت یخ زده همش عقب انداختن یه کاری در حالی که باید انجامش میدادی و انقد ندادی
  • ۹۷/۰۹/۱۱
  • bee

نظرات (۵)

خیلی ام شادی.
شبیه کسی هستی که لیوانش یکمیش خالیه. به خاطر اون یکمی حاضری به بدترین روز بیافتی و با اشک اون چند قطره رو پر کنی.
شرمنده ها x جان ولی گه نخور:/
من همین الان یکم های‌ام و این تنها راه فراریه که از غصه پیدا میکنم.در فاز کنونی احساس نزدیکی عجیبی با تمام موجودات اطراف و غیرطراف دارم و نمیتونم بگم ازینکه متوجه بشم یکی ازین موجودات غمگینه چقدر داغون میشم و متاسف میشم که نمیتونم کاری برای این دنیای رو به نابودی انجام بدم.اگه میتونستم چهار سال پیش برای خودم کاری میکردم.همون موقعی که نابودی تدریجی شروع شد
پاسخ:
من خودم میدونم چرا نارحتم ...
باز من کامنت کامنت گذاشتم یه مشت احمق بی شعور پشت سرم کامنت گذاشتم. خب برین گه خودتونو بخورین دیگه.
پ.ن:البته یکم شک دارم خودت باشی مطهره که در این صورت بسیار بسیار بدجنسی
پاسخ:
جدی چرا باید اینکارو کنم پ.ن. حرف زشت نزن:|||
چون دلیلی پیدا نکردم یه آدممممم پیدا شه الکی بهم بگه گه نخور :(
پاسخ:
حرف زشت نزن X