ناهموار

  • ۰
  • ۰

۹۸

همیشه این ک مسعولیت اجتماعی ای داشته باشم و انکار میکردم و خیلی خیلی خودخواه بودم و به تنهایی زندگی میکردم و فکر میکردم وظیفه من اینه که فقط خودم پیشرفت کنم و توی دنیای خودم اون طوری ک دلم میخواد زندگی کنم و ب بقیه ینی اونایی ک طوری رفتار میکردن ک اذیت میشدم ب چشم سرعت گیر نگاه میکردم.اما امروز چیزایی شنیدم از یکی از افراد نزدیک زندگیم ک متوجه شدم باید ی ذره از اینی ک هستم تغییر کنم.شاید این خیییییلیییی کم تو رو از خلوتت خارج کنه اما ب هر حال تو ی مسعولیت اجتماعی بسیار مهمی نسبت ب کسایی ک بهت نزدیکن داری.تو باید سعی کنی ک اونا رو ارتقا بدی همون طور ک اونا این کار رو دارن ب روش خودشون برای تو انجام میدن.شاید اونا درکت نکنن و ندونن برای این ک تو رو ارتقا بدن باید چیکار کنن،اما ب نظر من ب محض این ک متوجه شدی باید چیکار کنی ک اونا ارتقا پیدا کنن و این توانایی رو در خودت دیدی، نادیده گرفتن این امر و عدم مبادرت ب انجام این مسعولیت اشتباهه
  • ۹۶/۰۷/۲۲
  • bee