ناهموار

  • ۰
  • ۰

امروز

No PainNo Gainشوخی کردم:)
  • ۹۶/۰۶/۰۷
  • bee

نظرات (۸)

چرا آخه:( تو خیلی قوی تر از اونی که بخای جا بزنی:)
پاسخ:
الکی
درست در همان لحظه که دیگران ناامید میشوند افراد موفق ادامه میدهند...
یه بزرگواری!
پاسخ:
دفتر برنامه ریزی قلم چی!
خیلیم عالی
حداقله حداقلش مهندسی پزشکی میخوندی اینو میگفتی یه چیزی. محقق:|
حالا محقق نشو اینستاتو چرا میپاکی
پاسخگو ی حضار باش
پاسخ:
اقا یا خانوم حاضر! ب تو چه! تازه این جا مثلا چیو میخوای جاسوسی کنی اگه فالوعری فالوعر باش منم بدم نمیاد فقط برا خودم ننویسم!اما خب جاسوس آخه؟؟؟!! اینم بدون هر وقت اراده کنم میتونم وب و از دسترس خارج کنم مثل اینستاگرام
آفرین؛)
  • همون جاسوس مثلا
  • Why so serious?
    همش شوخی بود فکر نمیکردم انقد رفلکس داشته باشی.
    راستش برای من آدم جالبی بودی ازون موقع ک اومدی مشهد نوشته هاتو دنبال میکنم. گفتم یه کامنت بزارم لااقل.
    آدما همشون از دور خوبن
    پاسخ:
    فک کردم یکی از همونایی هستی که تو ناشناس اذیتم میکردن مرسی ک فالو میکنی نوشته هامو
    بی ادب! چه طرز صحبت با سایه خانمه؛ خجالت بکش مزدور!
    پاسخ:
    مزدور
  • ناشناس های اذیت کننده خود را به ما بسپارید!
  • جنازه و کله پاچه تحویل بگیرید!!
    پاسخ:
    مرسی