ناهموار

  • ۰
  • ۰

وسططط تابستون!

الان دقیقا وسط وسط تابستون هستیم:)این تابستون تا الانش ب نظرم 40 درصد اوپتیممی بود ک میتونست برای من اتفاق بیوفته:)داشتم ب این فکر میکردم ک تا الان چ چیزی تونسته بیشتر از همه ب من کمک کنه ک توی مسیری ک دلم میخواد باشم ...و ب این نتیجه رسیدک علاوه بر این ک مهمترین عامل برای این منظور حسادت ! بوده:)قوی ترین حسی هم ک تا الان تو عمرم داشتم همین حسادت بوده:)خلاصه این ک خدا حسادت و انسان های حسادت برانگیز و ازمون نگیرهپی نوشت:من اینجا رو برای نوشتن نداشتم چیکار میکردم!پی نوشت:البته بعضی چیزا هم هستند ک هیچ وقت تغییری نمیکنند..اینا فقط درد ن...نه فراموش میشن نه بی اهمیت..فقط باید تحمل شون کرد..
  • ۹۶/۰۵/۱۴
  • bee

نظرات (۲)

سلام گلم باشه راستی یه وبلاگ طراحی کردم و تمام کسایی که وبلاگ خوب و باحال دارند رو دعوت به تبادل لینک کردم . از تو هم دعوت می کنیم به جمع ما بیای
الهی آمین...
پاسخ:
بعله م.م.م. چنین بود فرزندم!:)))