ناهموار

  • ۰
  • ۰

:((

هیچی هیچی بر نیاد ازت چیکار میکنی
  • ۹۶/۰۵/۱۱
  • bee

نظرات (۶)

  • ناشناس همیشگی...
  • نا امید نمیشم...دست از مبارزه برنمیدارم:)
    پاسخ:
    ؟مبارزه برای چی گاهی نمیشه
  • ناشناس همیشگی...
  • مبارزه برا زندگی دیگه!
    میدونم نمیشه گاهی... ولی نا امید که نباید شد:)
    لبخند بزن:))
    پاسخ:
    باشه مرسی
  • ناشناس همیشگی...
  • حالا مشکل چیه؟ شاید کمکی بر اومد ازم.... :)
    پاسخ:
    ن نمیتونی مرسی:)
  • ناشناس همیشگی...
  • کاری نکردم...خواهش:)
    اگه همه ی راه ها رو انتخاب کردم و نشد در آخر آخر آخر آخر خططط فقط یه کار میمونه. هر وقتم امتحانش کردم کارم راه افتاد ولی سخته. مثل اینه که با کامیون خودتو زیر بگیری
    حالا اون کار چیه؟ غیرتی کردن خودم و زیرسوال بردن ارادم برای انجام کاری خیلییی سخت که دلمم نمیخواد اصلا انجامش بدم. منم عادت ندارم خودمو ناتوان ببینم. فوقش بعد یکی دو روز راه میافتم. غرور چیزیه که اینجور جاها به کار آدم میاد مخصوصا در برابر عشق و اینجور چیزا
    اگه همه ی راه ها رو انتخاب کردم و نشد در آخر آخر آخر آخر خططط فقط یه کار میمونه. هر وقتم امتحانش کردم کارم راه افتاد ولی سخته. مثل اینه که با کامیون خودتو زیر بگیری
    حالا اون کار چیه؟ غیرتی کردن خودم و زیرسوال بردن ارادم برای انجام کاری خیلییی سخت که دلمم نمیخواد اصلا انجامش بدم. منم عادت ندارم خودمو ناتوان ببینم. فوقش بعد یکی دو روز راه میافتم. غرور چیزیه که اینجور جاها به کار آدم میاد مخصوصا در برابر عشق و اینجور چیزا
    پاسخ:
    اره غرور نیروی محرکه ی خوبیه درست مثل حسادت!